Доброго времени суток.
Задумал перевести инструкцию, как в оригинале (заместо 2-го языка русский), и ведь сделал, только вот незадача по одной страничке с переводом, помогите правильно перевести.

1. собственно с картинки что внизу
Checking the tension
1) Hold the tires.
2) Use finger to rotate the spur gear.
Note: The spurgear should slip when firm
pressure is appliied. If it does not slip,
loosen it in 1/2 turn increments.

2.To set the slipper clutch, tighten the nut ( Clockwise) until it stops then loosen it 1/2 turn
( Counter clockwise). The spur gear should slip when firm pressure is applied. If the slipper
clutch is too tight it may damage the drive train.

3. Counter clockwise for earlier gear shift - Clockwise for later gear shift - Drehen Sie die

4. Always stop your engine before making adjustments! Make your adjustments in 90 degree increments. If gear shift is too soon then turn clockwise. If gear
shift is too late, then turn counter clockwise.

5. Из разряда проблем и что с ними делать
Steering feels sluggish or vague. -> Suspension is binding. -> Make sure the suspension moves freely . Replace worn or brokken parts.
Steering feels sluggish or vague. -> The wheels are loose. -> Check to make sure the wheel nuts are properly tightened.
Steering does not work properly. -> Drive-train damage. -> ...заменить поломку...

Нажмите на изображение для увеличения
Название: 874_web50.jpg
Просмотров: 242
Размер:	76.4 Кб
ID:	15717