Специальные цены   новые товары
Закрытая тема
Показано с 1 по 4 из 4

Помогите с настройкой регуля

Тема раздела Электродвигатели, регуляторы, аккумуляторы, зарядники в категории Вертолеты; Регуль китайский " Но Нэйм" из опозновательных знаков только сзади наклейка 65А. Регуль без бека ( шел в комплекте отдельным ...

  1. #1

    Регистрация
    22.12.2003
    Адрес
    Минск
    Возраст
    42
    Сообщений
    222

    Помогите с настройкой регуля

    Регуль китайский " Но Нэйм" из опозновательных знаков только сзади наклейка 65А. Регуль без бека ( шел в комплекте отдельным устройством) . Большой желтый радиатор, есть отсечка по температуре. В желтой термоусадке. Это все чем могу идентифицировать его. В режиме программирования сигнализрует короткими сигналами от 1 до 18 (помоему) никаких 2 коротких + один длинный и т.п. просто короткие сигналы. Все летит все работает, но по ходу тайминги не правильные в стоковой настройке, греется как утюг.
    Может кто сталкивался с таким чудом, поделитесь настройками.

  2.  
  3. #2

    Регистрация
    09.07.2008
    Адрес
    Беларусь
    Возраст
    30
    Сообщений
    1,255
    Записей в дневнике
    1
    Цитата Сообщение от Dmitry Leshchenko Посмотреть сообщение
    греется как утюг
    А каким током Вы его грузите?

    К слову ...
    китайцы любят завышать характеристики ... мой якобы 100А-й, выдержит только 60А

  4. #3

    Регистрация
    22.05.2010
    Адрес
    Chicago , USA
    Возраст
    42
    Сообщений
    134
    Мож ето поможет. Тоже No Name 50A :

    Constant Current: 50A
    ● Input Voltage: 6V - 22V
    ● Burst Current: 55A
    ● UBEC: 4A
    ● Dimension: :65.0mm x 36.5mm x 11.0mm
    ● Weight: 55g( Net Weight )
    Features:
    - Multi-layer PCB and separate MCU power supply, which improves the motor stability and reliability and significantly reduces the weight.
    - Low Voltage Cut-off Protection
    - Over-heat protection; avoid the breaking down of the ESC.
    - Throttle signal loss protection
    - Safe electrifies function.
    - Smooth and accurate speed control, excellent throttle linearity.
    - Supported highest motor speed: 300000 RPM (2 poles of internal rotation), 50000 RPM (12 poles of external rotation), 42000 RPM (14 poles of external rotation).
    - Positive and negative shift automatic control. There is no need to alternate the connection between the motor and the ESC.
    Normal Startup Procedure:
    1. Move the throttle stick to bottom, Switch on Transmitter
    2. Connect the battery pack to ESC, special tome like " dee da – dee da " means power supply is OK
    3. When Self test is finished, a long beeeeep tone shoulb be emitted.
    And a warning tone should be emitte if the position is not proper adjusted.
    4. ESC begins to play music, readly to fly.
    5. Several"beep-" shoulbe be emitted, presenting the value of each programe item.
    6. Move throttle stock upwards to go flying.
    Throttle range setting:
    ( Note: Throttle range should be reset when ever a new transmitter being used)
    1. Switch on transmitter, move throttle stick to top
    2. Connect battery pack to ESC, and wait for about 2 seconds.
    3. "Beep-beep" tone should be emitted, means throttle range highest point has been correctly confirmed.
    Brushless ESC for 500 size Helicopter 1
    4. Move throttle stick to the bottom, and wait for about 1 second
    5. “Beep” tone should be emitted, means lowest point has been confirmed.
    6. ESC begins to play music, ready to fly.
    Timing Function Setting:
    After the warning tone, move the throttle stick to “bottom” and wait for “dee da ” tone to confirm.; if you want to change to other function, move the throttle stick to” full throttle” again; once a function is chosen and the throttle stays in the lowest position, the system will exit the setting state and return to the driving motor state.
    Feature 1. low voltage protection
    ( only one low voltage protection function can be chosen)
    Lithium battery protection:
    Tone “beep”, protecting 2 lithium batteries
    Tone “beep beep”, protecting 3 lithium batteries
    Feature 2. positive and negative shift automatic setting
    Special tone: 3 beep tone (beep.beep..)
    Users do not need to alternate the connect between ESC and motor .
    Feature 3. Start-up
    Special tone: 4 beep tone (beep.beep..)
    Normal start-up: (fixed-wing mode)
    Soft start-up mode ( helicopter mode)
    Feature 4. Lead angle seletion
    Special tone: 5 beep tone (beep.beep..)
    Low lead angle 10 degree setting (applicable to helicopter multi-stage high speed motor)
    Special tone: 6 beep tone (beep.beep..)
    Medium lead angle 20 degree setting (applicable to most motor types)
    Special tone: 7 beep tone (beep.beep..)
    High lead angle 30 degree setting (applicable to Low speed high torque motor)
    Brushless ESC for 500 size Helicopter 2
    Feature 5. Lithium battery monomer voltage selection
    Special tone: 8 beep tone (beep.beep..)
    monomer lithium battery protection voltage 3V
    Special tone: 9 beep tone (beep.beep..)
    monomer lithium battery protection voltage 2.9V
    Special tone: 10 beep tone (beep.beep..)
    monomer lithium battery protection voltage 2.8V
    Feature 6. low voltage protection
    ( only one low voltage protection function can be chosen)
    Special tone: 11 beep tone (beep.beep..), protecting 4 lithium batteries
    Special tone: 12 beep tone (beep.beep..), protecting 5 lithium batteries
    Special tone: 13 beep tone (beep.beep..), protecting 6 lithium batteries
    Special tone: 14 beep tone (beep.beep..), automatically exam the battery and set a protecting voltage ( applicable to Nickel-Metal battery or nickel-hydrogen battery)
    Feature 7. Brake choice
    ( only one function can be chosen)
    Special tone: 15 beep tone (beep.beep..)
    Motor brake (Folding Blades fixed wing mode); No-brake switching
    Factory default motor battery protection function: 3 Lithium batteries
    Factory default motor start-up mode: Fixed-wing mode
    Factory default lead angle setting: Medium lead angle setting
    Factory default Lithium battery monomer voltage selection: monomer lithium battery protection voltage 2.9V
    Factory default brake choice: No-brake
    The system will repeat the function mode until users choose a certain function. And the system will exit the function mode after enter the motor driving state.
    Brushless ESC for 500 size Helicopter 3




    китайцы прислали по запросу. Вот он сам :
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEWNX:IT
    Последний раз редактировалось Amicusis; 07.07.2010 в 07:03.

  5. #4

    Регистрация
    22.12.2003
    Адрес
    Минск
    Возраст
    42
    Сообщений
    222
    Да это он. Спасибо! и мануал тоже нашел , аналогичен.

  6.  
Закрытая тема

Похожие темы

  1. ребят помогите пожалуст с настройкой регуля
    от Evgen313 в разделе Авто. Общий
    Ответов: 3
    Последнее сообщение: 12.10.2009, 03:02
  2. Помогите с настройкой мотора регуля
    от djidai в разделе Электродвигатели, регуляторы, аккумуляторы, зарядники
    Ответов: 23
    Последнее сообщение: 04.08.2009, 17:12
  3. Помогите с настройками
    от trofim77 в разделе Новичкам
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 18.06.2009, 16:27
  4. помогите с настройками Spektrum DX7+PhoenixRC
    от demis в разделе Симуляторы
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 18.04.2009, 12:48
  5. Помогите с настройкой регуля, пожалуйста...
    от Тесла в разделе Аппаратура и аксессуары для автомоделей
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 12.12.2007, 18:34

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения